Wednesday, October 21, 2009

讨厌。。。啊。。。。

你真的很讨厌。。。真的。。。真的。。。很讨厌。。。
你狠狠的插了我几刀。。。却很温柔的替我包扎伤口。。。
让我不知该恨你还是爱你。。。
有时还在伤口上撒盐。。。让我伤上加伤。。。当我决意要恨你时。。。
你又很温柔很细心的为我包扎伤口。。。让我恨爱难分。。。
有时你在伤口上撒盐又加醋。。。让我痛得难以忍受。。。很想一切结束。。。
这时的你。。。不但很温柔很温柔的为我包扎伤口。。。你还慰问我。。。
拥抱着我。。。安抚我。。。
你到底在想什么。。。你到底是什么???我又是你的什么???
干吗要对我忽冷忽热。。。你很令人讨厌知道吗???

your really very idiot....PERVERT...JERK.....
You hurt me....but u cure me softly....
You hurt me and add on some salt....but u cure me using ur heart.....
you hurt me deeply and add on some vinegar and salt....but u cure me with your warm and sweet hands....you whole me tight....you comfort me with your heart....
what are you thinking????
who am i for you????
who are you either????
suddenly without any emotion...
suddenly full of love......HATE YOU LAAAA.....


WHO IS IT????Secret.....~~~^^......mayb...no one at all...hoho^^

No comments:

Post a Comment

back to top